Al Deze 49 Mensen Negeren Mijn Reclame
Adriaan Hogervorst - de Jong Adriaan Hogervorst - de Jong

Al Deze 49 Mensen Negeren Mijn Reclame

De foto’s tonen aan: iedereen negeert onze reclame. Dus, reclamebureau bellen en geld terugvragen? Nope, want hij was super effectief. Hoe zit dat?

Read More
Een Bericht Van Je Consument
Adriaan Hogervorst - de Jong Adriaan Hogervorst - de Jong

Een Bericht Van Je Consument

Ik moest een bericht doorgeven van je consument. Er moest echt even iets van het hart.

Read More
Mensen weten niks
Adriaan Hogervorst - de Jong Adriaan Hogervorst - de Jong

Mensen weten niks

Mensen zijn er ongekend slecht in om verslag te doen van hun gedrag of intenties. En ze zijn er nóg slechter in om zinnige voorspellingen te doen. Dat is de nummer één les die me is bijgebleven van mijn academische achtergrond: je kunt nooit alleen maar uit gaan van wat mensen zeggen. Hoe ga je hier mee om?

Read More
Mental Availability Is Het Hoogst Haalbare Voor Je Merk
Adriaan Hogervorst - de Jong Adriaan Hogervorst - de Jong

Mental Availability Is Het Hoogst Haalbare Voor Je Merk

Investeer in de zichtbaarheid van je merk want dat leidt tot bekendheid. En het is bewezen dat het minder mental effort kiest om te kiezen voor een bekend merk. Als je dan ook nog mental availability weet te creëren dan ben je helemaal goed bezig.

Read More